כולנו רואות את העור החלק והמהמם שלהן בפרסומות ובתמונות. האם הסלבס באמת מתעוררות עם העור המושלם? יש סודות שעדף לא לגלות, אבל את מה שכן, תמצאו בכתבה הבאה.

ריכזנו עבורכן את 10 הדיברות שאף סלב לא תעז לחטוא בהן:

  1. אל תפריזי במייקאפ ואיפור. אם את לא כימאית או מתחת מוצרי איפור, סביר שמעולם לא קראת ולא תקראי את רשימת הרכיבים מאחור. לא תופתעי לגלות שנמצאים שם גם רכיבים שלא ממש מועילים לבריאות העור, כמו פראבנים, SLS, חומרי שימור מלאכותיים, צבעים ורעלנים למיניהם. חיזוק לגישה מצתאי אצל הוונדר וומן המהממת גל גדות "אפילו כעת בחיי היומיום שלי, אי חושבת שפחות הוא יותר. אני מערבבת את המייקאפ שלי עם קרם לחות כדי להפוך אותו לממש קליל, אחר-כך אני שמה מסקרה וקצת ברונזר בשביל הקונטור"

  1. לעולם, ואנחנו מתכוונים לעולם, אל תשאירי את המייקאפ והאיפור שלך למשך הלילה. העצלנות היום תעלה לך ביוקר מחר! שטיפת פנים לפני השינה בסבון שמעניק לחות תעניק לך תוצאות מיידיות בבוקר!  גם בתו של נשיא ארה"ב היפהפהיה, איוונקה טראמפ מעניקה טיפ חשוב: "הסירי את המייקאפ לפני השינה לא משנה מה!! כנערה, אמא שלי פעם העירה אותי באמצע הלילה והתעקשה שאוריד את המייקאפ. היא מרגישה שזה ממש נורא לעור, ואני מסכימה איתה"

  1. הקפידי על שתיית מים!! הזמרת ריהאנה שכבשה כבר את כל תארי האשה הסקסית שתוכלו להעלות על הדעת, אומרת "כשאני מרגישה שהעור שלי כבר לא יכול יותר, אני חותכת את האלכוהול לחלוטין ומגזימה עם שתיית מים".

  1. הזיני את עורך ברכיבי הזנה הנחוצים לו לצמיחה ושיקום. קרם יום עם מסנן קרינה וקרם לילה הוא אידאלי כל עוד הוא עובד בהרמוניה עם שעוזר לעור להשתקם הם מוצרים קריטיים ולא רק פינוק. "שיר אלמליח המדהימה מספרת "שגרת הטיפוח שלי מאוד אינטנסיבית. אני מקפידה לטפל בעור שלי בכל הקרמים האפשריים: זה מתחיל בקרמי יום ולילה וממשיך בקרם גוף, עיניים, צוואר ועוד. אני עושה פעמיים בשבוע טיפול פנים ביתי שכולל פילינג ומסכת הבהרה, שדואגת להחלקה ולרענון הפנים שלי".

 

  1. לכי לישון!! השינה עצמה קריטית להתחדשות העור שלך והשגת שינוי במראה העייף והדהוי. “שינה זה באמת הכי חשוב. אין לי בעיה לתפקד אחרי שעתיים שינה בלילה, אבל אני גם נראית כמו מי שישנה שעתיים… על סט צילום, אני תמיד מתבדחת שאני היחידה שצריכה להיראות כאילו ישנתי מספיק" אמרה לא אחרת מבר רפאלי.

  1. התרחקי משמש כמו מאש. רוצה מראה שזוף? לכי על ברונזר וותרי על חשיפה לשמש. קרני ה- UV פוגעות בעור לאורך טווח מאיצות את הזדקנותו וחושפות אותנו למחלות. פאריס הילטון מעידה :אמא שלי תמיד אמרה לי שהשמש תהרוס לי את העור ואני שמחה שהקשבתי לה. אני מאד מקפידה על מסנני קרינה".

  1. הקפידי על תזונה חכמה. נסי להימנע או להפחית בצריכת סוכר, ממתקים והעניקי לעורך רכיבים תזונתיים שיעזרו לתחלופת התאים, לזוהר מתחדש וליופי מתקמבק. מי אם לא בריטני ביץ' יודעת דבר או שניים על קאמבק לעור: "תזונה נטולת סוכר עוזרת להרחיק את התפרצויות הפצעונים. כדי להכניס את העור לכושר בריטני הוציאה ממתקים ושטויות לחלוטין מהתפריט שלה"

  1. פילינג להסרת תאי עור מתים וניקוי יסודי, פעם-פעמיים בשבוע. אין כמו טיפול ביתי עם ידיים אוהבות שמעניק תוצאות מיידיות כמו פילינג איכותי לעור.  אמה ווטסון היפה מספרת: "אני עושה טיפול פילינג גרגרים בבית פעם בשבוע, אני חושבת שפילינג זה מאד חשוב לעור".

עשרת הדיברות לעור - בתמונה - סדרת מוצרים בריאה
עשרת הדיברות לעור – בתמונה – סדרת מוצרים בריאה

מערכת מוצרים BRIAA

  1. עשי מאמץ להפחית את המתח בחייך. גם בשגרה אינטנסיבית אפשר למצוא כמה דקות להירגע, ולמצוא את האיזון שבין הלחצים והשקט הפנימי. ג'ניפר אניסטון מספרת שהיא פותחת כל בוקר בפעילות יוגה ארוכה ואינטנסיבית.

  1. הסתכלי בראי מדי יום והזכירי לעצמך כמה את יפה ועד כמה את אוהבת את עצמך. כמו שאומרת ליידי גאגא: "פשוט לכי עם תחושת הבטן שלך. כל פעם שאת מנסה להיות מישהו אחר זה משעמם"

תתחילי לחיות לפי הסטנדרטים של המפורסמות במשך שבועיים רצופים, ולא תהיי מופתעת אם פתאום תרגישי פפראצי רודפים אחרייך… 😉

Select your currency
ILS שקל ישראלי חדש