מכירים את המשפט: "דברים טובים באים באריזות קטנות? אין לכם מושג עד כמה קטנות! מה זה קטנות?! מיקרו מולקולות!

אם אתם חיים על הפלנטה שנקראת כדור הארץ, נושמים את זיהום האוויר ומתעלפים מההתחממות הגלובלית, אין מצב שפספסתם את המהפיכה החדשה. כן חברים, או בעיקר חברות, אין ספק שעולם הטיפוח עובר טלטלה של ממש.

אם גם לכם יש עור, אתם יודעים האיבר הזה שמכסה את כל הגוף שלכם, אז בטח יצא לכם למרוח קרם, שניים או מיליון נניח… ואם התמזל מזלכם ונולדתם למין היפה והנכון אתן לא יכולות להרשות לעצמכן לפספס את הכתבה הבאה.

כל אשה יודעת היטב, ככל שגודל המיכל קטן יותר, איכות המוצר גבוהה יותר. אמנם זה לא עקרון גורף בכל התחומים, אבל בטיפוח, זה הגיוני- חומרים פעילים שעושים את העבודה, הם יקרים ומרוכזים, אין צורך בכמות גדולה, חברות המשווקות מרוויחות יותר וכולם מרוצים. אלא שהיום כל מה שחשבנו שידענו על טיפוח העור עומד להשתנות.

אם בעבר רק רכיבים בודדים ויקרים הצליחו ליצור שינוי בעור, הרי שייבוא טכנולוגיה לתוך עולם הטיפוח שינה את התמונה לחלוטין. כדי להבין את גודל המהומה, נחזור לבסיס. העור שלנו.

למעשה העור שאנחנו רואים הוא ממש לא כל העור שלנו. אלא שכבה עליונה בלבד, שהיא לא יותר מ… תאים מתים. תחילת הדרך לתאי עור צעירים היא השכבה הפנימית -הדרמיס. שם נוצרים החלבונים האחראים לגמישות העור כמו קולגן ואלסטין. זוהי רקמת חיבור פנימית שמכילה גם רכיבי לחות ומילוי כמו חומצה היאלרונית וקצב התחדשותה האיטי הוא אחד האלמנטים שאחראיים על התבגרות העור.

עם השנים, קצב התחדשות העור מואט, ואיכותו נפגעת. כמות הלחות מצטמצמת באופן דרמטי, כוח המשיכה לא מרפה והעור מאבד את גמישותו. אם עברת את גיל 30, סביר שאת מבינה היטב וכבר הבחנת בקמט אחד לפחות שהויע פתאום משום מקום.

עד לאחרונה, מוצרי טיפוח נפוצים הצליחו ברובם לייצר תחושת לחות מוגברת, וכתוצאה מכך, סברנו שהעור שלנו מטופל היטב. לפחות למשך מספר שעות… אך טכנולוגיה חדשנית מאירה באור חדש את כל תחום טיפוח העור וחושפת בפנינו אמת שהיינו מעדיפות להתעלם ממנה.

מיקרו מולקולות בשירות העור - סדרת המוצרים של בריאה
מיקרו מולקולות בשירות העור – סדרת המוצרים של בריאה

מערכת מוצרים BRIAA

יותר ויותר נשים מבינות שמצב העור שלהן לא ישתפר גם אם יקפידו על הזנה בלחות גבוהה מדי יום. רוב מוצרי הטיפוח מכילים רכיבים מלאכותיים וחומרי שימוש שונים שפוגעים באיכות העור שלנו לטווח הארוך. והרי לפנינו פרדוקס היופי- נשים מורחות קרמים שיהפכו את עורן ליפה יותר, (למספר שעות) ולמעשה אותם הקרמים תורמים לפגיעות של העור עם השנים.

צריך להתסכל למציאות בעיניים. תהליך התבגרות העור הוא טבעי. לא ניתן למנוע אותו באופן מוחלט, אבל, וזה חתיכת אבל גדול, פיתוחים מדעיים מוכיחים שבהחלט ניתן לעכב את התבגרות העור בשנים, ואף לעודד צמיחת עור טבעית מחודשת למראה צעיר, מתוח ובריא.

הטכנולוגיה נקראת מיקרו מולקולות. מדענים ברחבי העולם הצליחו למזער רכיבים עד כדי עבירות לעומק שכבות העור. מיזעור רכיבים הוא עניין שגרתי וברור מאליו בתחומים רבים כמו מחשבים, סלולרי ואפילו רפואה, אך רק לאחרונה מתברר היקף הפוטנציאל הטמון בו בתחום טיפוח העור.

לא קל לשחרר אנשים מתפיסות מיושנות אבל העתיד כבר כאן והעובדות מדברות בעד עצמן. ניתן להשיג שינוי אמיתי בעור על ידי שימוש ברכיבי מפתח איכותיים והזנתם לעומק העור בדרך של מיקרו מולקולות.

הבשורה כל כך מהפכנית מהסיבה הפשוטה שמה שהיה ניתן להשיג בעבר רק באמצעות ניתוחים והזרקות פולשניות, במאמץ להגיע לעומק שכבות העור, ניתן היום להשיג באמצעים בטוחים ופשוטים הרבה יותר והכי חשוב- טופיקליים. במריחה חיצונית.

מוצרי טיפוח חדשניים כמו סדרת הטיפוח החדשנה לבית "בריאה" יצרנית קוסמטיקה עם ותק של 4 עשורים בייצור ושיווק מוצרי טיפוח ברחבי העולם, משיקה בימים אלו בישראל, את סדרת האם, קו הכולל 8 מוצרים פורצי דרך בתחום הצערה ושיקום העור, המבוססת על פורמולת פטנט ברישום. הנוסחה המוכחת קלינית, מציעה תוצאות נראות לעין משימוש ראשון, והיא מכילה 100% רכיבים טבעיים, ללא חומרי שימור מלאכותיים, SLS או פרבנים. הנוסחה כוללת מיקרו מולקולות של חומצה היאלרונית, מערכת הולכת הזנה לעומק על ידי פפטידים מיזעריים וקומפלקס סינרגטי המכיל רכיבי טבע טהורים באיכות ובריכוזים בלעדיים.

העתיד כבר כאן, והוא מגיע באריזות קטנות יותר ממה שיכולנו לדמיין.
מתנות קטנות הכי כיף לפתוח לא ככה?!

Select your currency
ILS שקל ישראלי חדש