ניקוי רעלים

אז אחרי שניקינו את הבית והרכב, אסור לנו לשכוח לנקות את גופנו, גופנו אשר שומר עלינו מכל משמר ואותו אנחנו שוכחים לנקות?

אז מה זה אומר לנקות את הגוף, אנחנו שומעים על זה בכל מקום אם זה מישהי מהמשרד או חבר ילדות שהחליט לנסות, אנשים בוחרים בדיאטת ניקוי רעלים מה זה אומר?  המטרה היא לנקות רעלים שהצטברו ברקמות ובאיברים שלנו מכל מיני זיהומים כגון זיהום אוויר , רעלים מחומרי ניקוי, אלכוהול מוצרי מזון ועוד.

אז איך מתחילים? קודם כל אחרי החג זה מעולה ! אבל מומלץ להציץ בלוח השנה ולראות שאין לכם איזה אירוע מתקרב שיפגע בתהליך כמו יום הולדת או חתונה. משך התהליך עצמו הוא לפי הרגשה שלכם יכול לנוע בין שבוע לבין חודש הכל תלוי בכם . אז יש לנו כמה טיפים שתוכלו לעשות בשביל שהתהליך יהיה אפקטיבי והכי חשוב טבעי :

מים ניקוי רעלים

תשתו כמו שצריך – אנחנו לא שותים מספיק במהלך היום ואין כמו מים חומר הניקוי הטבעי של העולם. מומלץ לשתות מים, תה ירוק, ובכלל בבוקר ממליצים על כוס מים חמים עם לימון אשר יעזרו לגוף להיפטר מחיידקים ורעלים מזיקים. שתייה נכונה תעזור לגוף להתנקות וגם תשפר את מצב עורכם. מומלץ על צריכה של בין 6-8 כוסות , ותרו על האלכוהול הוא רק פוגע לנו במערכות הגוף.

כשאתם אוכלים תאכלו- מה זה אומר ? היום אנחנו אוכלים מול טלוויזיה ועונים להודעות תוך כדי או שדוחפים מהר מהר כדי להספיק, אז בואו נפסיק עם זה. אנחנו צריכים ללמוד לאכול איטי בלי הסחות דעת כדי שהגוף ידע בדיוק כשאנחנו אוכלים, מומלץ גם לאכול לאט כדי לתת זמן לגוף להתחיל לעכל ואף להתריע לנו כאשר אנחנו מלאים וככה נמנעים מאכילת יתר. לאכול לאט,בשקט ושלווה.

אוכל ניקוי רעלים

תתחילו להזיז את הגוף  -הגוף שלנו צמא לתזוזה כל יום, זה לא בהכרח אומר לקרוע את עצמכם בחדר הכושר. גם הליכה, ריצה קלה או יוגה בפארק/ים יכול להפעיל את הגוף ולשחרר מתחים ולהירגע משגרת היום הלחוצה.

מי אמר שהכל צריך להיות קשה? גם פינוק בספא עם סאונה מומלצת מאד כדי להוציא רעלים דרך נקבוביות העור שלנו והזיעה עוזרת בזה. לכן קחו יום חופש מכל הלחץ הזה ותפנקו את גופכם  זה מגיע לו.

תשתדלו לאכול מאכלים עם סיבים תזונתיים  ודגנים מלאים כמו: אורז מלא, פירות וירקות אורגנים  כמו כרוב, תרד, ארטישוק, ניתן גם לצרוך סיבים תזונתיים מסיסים במים בתור תוסף מזון, והמוכר שבהם הוא מצמח הקונג'אק אשר ידוע כמסייע למערכת העיכול.

סיביים תזונתיים מסיסים יכולים לעזור לשלוט ברמת הסוכרים בדם, הפחתה הסיכון למחלות לב ומסייעת לשמירה על בריאות מערכת העיכול. הכמות המומלצת לצריכה אצל נשים וגברים היא שונה. נשים בגילאי 18-50 מומלץ לצרוך 25 גרם בעוד אצל גברים באותם הגילאים 38 גרם.

תמיד מומלץ גם לפנות לתזונאי שיוכל לעזור לכם בתהליך ולבנות לכם תפריט נכון ומאוזן שיהיה ניקיון שמח ,טבעי והכי חשוב בריא !

Select your currency
USD דולר ארה"ב